Migot
Administrator
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Nie 22:26, 30 Lip 2006 Temat postu: Regulamin klanu. |
|
|
1.Władza w klanie.
1.1 Wszelkie decyzje podejmuje lider.
1.2 Lider nie musi pytać się o zdanie pozostałych klanowiczów.
1.3 Lider wyznaczy wśród klanowiczów 2 viceliderów. Oni będą mieli wszelkie uprawnienia i pod nieobecność lidera, zastępować go we wszystkich obowiązkach.
1.4 Oprócz viceliderów uprawnienia może dostać tylko clan crafter.Reszta musi się zadowolić możliwością zmiany titla.
1.5 Vicelider nadużywający swoich uprawnień może się nieco zdziwić.
1.6 Lider może dowolnie zmieniać i interpretować regulamin klanu.
2.Craft,cwh,matsy.
2.1 Wszystkie wydropione matsy muszą być wrzucane do cwh.
2.2 Wszystkie wydropione key matsy i recki top C, B, A muszą być wrzucone do depo.
2.3 Wszystkie full itemy wydropione w party klanowym idą do cwh. Wyjątek stanowią itemy, których Ty akurat potrzebujesz, np. gdy łucznik dropiąc shafty wydropi sobie całego BoP'a. Wtedy jesteś cfaniak i zostawiasz sobie BoP'a.
2.4 Oddanie do cwh full itemów wydropionych w czasie solowania jest dobrowolne i jaknajbardziej wskazane.
2.5 Jeśli chcesz mieć coś skraftowane pytaj craftera, jakich recek brakuje. Nie czekaj aż ktoś za ciebie wydropi key matsy, zbierasz brygadę i idziesz dropić. Jeśli crafter ci powie, że brakuje 4 keysów to ty idziesz i dropisz 8.
2.6 Lider wyznaczy osobę odpowiedzialną za organizowanie drop party. Osoby które nie będą brały w tym udziału nie otrzymają itemów.
2.7 Jeżeli clan crafter powie, że mu czegoś brakuje, osoby będące w grze idą to dropić. Oczywiście o ile lvl pozwoli.
2.8 Osoby grające często, są proszone o założenie jako drugiej postaci dwarfa. Crafterzy będą w wolnych chwilach przerabiać podstawowe matsy na te wyższe, a spoilerzy kołować brakującematsy.
2.9 Każdy może prosić o sprzęt zalegający w cwh i o zcraftowanie nowego sprzętu. W ramach mozliwości będzie on wam przekazywany, ale tylko od was zależy jak sprawnie będzie to działało.
3.Życie klanu.
3.1 Każdy klanowicz powinien pojawić się w grze conajmniej 2 razy w tygodniu na pare godzin.
3.2 Nie pojawienie się w grze przez 2 tygodnie, bez wcześniejszej zapowiedzi, grozi wyrzuceniem z klanu.
3.3 Jeśli wchodzisz na server i okazuje się że nikogo nie ma --> robisz dwarfa i spoilujesz, craftcisz. Jesli są ludzie z klanu to robicie party i idziecie dropić. Dropiąc itemy z mobów na swoim levelu będziesz równocześnie expił, więc robienie typowych fast leveling party jest raczej nie wskazane. Masz 60lvl to lecisz do LoA dropić keye, a nie do jakiegoś miejsca gdzie nic oprócz expa nie dają.
3.4 Wszelkie wyprawy klanowe będa wcześniej zapowiedziane. Oczywiście obecność obowiązkowa.
3.5 Wszyscy gracze w klanie są równi, ale lider jest najrówniejszy.
4.PvP, siege, wojny.
4.1 Nie pkować. Wyjątkiem moze być obrona naszych czerwonych, obrona dobrego imienia klanu, czy zemsta.
4.2 Klan nie dostarczy nowych itemów, jesli stracisz swoje będąc PK. Więc uważaj kiedy i kogo pkujesz.
4.3 Od początku staramy się być neutralni, nikogo nie zaczepiamy, przepraszamy gdy coś komuś zabijemy niechcący, a jak ktoś z innego klanu będzie szukał dymu - wtedy wiadomo, lejemy w miare rozsądku, nie rzucać się samemu na kilku wrogów. Przyczaić się, czekać na wsparcie i .
4.4 Na siegach i mass pvp klanowicze będa zbierali się w party o stałych składach. Sprawa jest jeszcze do obgadania, bo wszystko zależy od liczby graczy i postaci jakimi będziemy dysponować. Każde z takich party będzie miało squadlidera, który będzie dowodził danym party.
4.5 Narazie nie mamy jeszcze TS'a ale dopuki nie zacznie się branie udziału w siegach poradzimy sobie bez niego.
5.Clan krasnali vel. muchomorki.
5.1 Członkowie klanu TP nie mają obowiązku zakładania dwarfa, którym będą grali w muchomorkach, ale jeśli członek TP ma krasnala i nie poinformuje o tym pozostałych to ma przejebane.
5.2 Osobą odpowiedzialną i decydującą co i jak w muchomorkach jest neffy, a jeśli on jest offline to oyz.
5.3 Crafterzy mają za zadanie pomóc oYz'owi w craftowaniu matsów i ss na cele klanowe.
5.4 Spoilerzy mają za zadanie zdobyć co trzeba i co nie trzeba, czyli spoilować co się da i ile się da.
5.5 Crafterzy mogą zarabiać sprzedając ss i craft graczom z poza klanu. Gracze chcący otrzymać darmowe ss powinni od czasu do czasu wrzucić do cwh trochę crystali/soul ore/spirit ore lub adene. Jeśli w cwh nie będzie shotów to wtedy zgłaszamy się do któregoś z crafterów, który robi shoty po kosztach.
5.6 Spoilerzy mogą zarabiać sprzedając enchanty lub recki, których my mamy już wystarczająco dużo. Mogą też spoilować za kasę graczom z innych klanów. Ze względu na ilość adeny jaka dropi z mobow zezwala się na sprzedawanie matsów wyspoilowanych solo.
5.7 Wszelkie sprawy dotyczące dwarfów proszę załatwiać z neffy lub oYz'em.
5.8 Aktywność i praca dla dobra klanu jaką wykonacie jako dwarfy będzie doceniona, np. pierwszeństwem w kolejce do otrzymania sprzętu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|